Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace výuky plavání školních dětí
Hudcová, Stanislava ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Břečková, Gabriela (oponent)
Název práce: Optimalizace výuky plavání školních dětí Cíle práce: Cílem výzkumu je navrhnout a ověřit model zdokonalovací plavecké výuky vhodné pro nácvik plaveckých dovedností a plavecké lokomoce školních dětí v podmínkách hlubokého bazénu. Dále vytvořit inventář her a hrových cvičení vhodných pro realizaci modelové výuky. Prostřednictvím analýzy odborné literatury a realizací experimentální výuky budeme schopni formulovat nové poznatky a uvést praktické zkušenosti jako doporučení pro praxi. Metoda: Výzkum bude sledovat plavecké dovednosti dětí školního věku ve zdokonalovací plavecké výuce. Použijeme metodu přímého zúčastněného pozorování, měření a škálování. Výsledky: Ověřením modelové výuky jsme zjistili, že zdokonalovací plavecká výuka v podmínkách hlubokého bazénu vyžaduje nutné úpravy v didaktice plaveckých dovedností i plavecké lokomoce. Za důležité považujeme neustálé procvičování základních plaveckých dovedností, promyšlená cvičení na suchu a zařazení motivačních her a hrových cvičení. Klíčová slova: zdokonalovací plavecká výuka, hry, hrová cvičení, hluboký bazén, neoptimální plavecké podmínky
Optimalizace výuky plavání školních dětí
Hudcová, Stanislava ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Břečková, Gabriela (oponent)
Název práce: Optimalizace výuky plavání školních dětí Cíle práce: Cílem výzkumu je navrhnout a ověřit model zdokonalovací plavecké výuky vhodné pro nácvik plaveckých dovedností a plavecké lokomoce školních dětí v podmínkách hlubokého bazénu. Dále vytvořit inventář her a hrových cvičení vhodných pro realizaci modelové výuky. Prostřednictvím analýzy odborné literatury a realizací experimentální výuky budeme schopni formulovat nové poznatky a uvést praktické zkušenosti jako doporučení pro praxi. Metoda: Výzkum bude sledovat plavecké dovednosti dětí školního věku ve zdokonalovací plavecké výuce. Použijeme metodu přímého zúčastněného pozorování, měření a škálování. Výsledky: Ověřením modelové výuky jsme zjistili, že zdokonalovací plavecká výuka v podmínkách hlubokého bazénu vyžaduje nutné úpravy v didaktice plaveckých dovedností i plavecké lokomoce. Za důležité považujeme neustálé procvičování základních plaveckých dovedností, promyšlená cvičení na suchu a zařazení motivačních her a hrových cvičení. Klíčová slova: zdokonalovací plavecká výuka, hry, hrová cvičení, hluboký bazén, neoptimální plavecké podmínky

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.